Doba, kdy si nikdo nepřál dostat pod stromeček ponožky, je dávno pryč. Teď si je naopak všichni přejí. Ale musí to být Happy Socks! Ty jsou totiž veselé, barevné a o jejich nositeli prozradí, že rozhodne nejde s davem. Přečtěte si, co stojí na pozadí této úspěšné značky.
Boty Tom Tailor/Ponožky Happy Socks/Boty Aldo/Ponožky Happy Socks/Boty Högl/Ponožky Happy Socks/Boty U.S.Polo Assn/Ponožky Happy Socks/Boty Gola/Ponožky Happy Socks
Happy Socks založili v roce 2008 dva kamarádi ze Švédska - bývalý pracovník v reklamní agentuře Mikael Söderlindh a grafik a ilustrátor Viktor Tell. Vzniklo tak ideální spojení, které je základem úspěchu této značky. A jejich vize? Šířit radost prostřednictvím toho, že promění všednodenní nezbytnost, jakou jsou ponožky, v barevné designové kousky plné kreativity, řemeslné zručnosti a kvality.
Mottem značky je: “Naším cílem je mít ten nejveselejší a nejlepší produkt široko daleko.”
Tajemství jejich úspěchu je prosté: poctivá práce a přicházet stále s něčím novým. K výrobě ponožek se používá česaná bavlna vysoké kvality, která se vyznačuje dlouhou životností. Tu ještě zvyšuje zesílená špička a pata. Než se ponožky dostanou k zákazníkovi, prochází dvěma testy kvality a pracím procesem zvaným Silicon Washing. Ten se postará o to, že se ponožky nesrazí a že budou dobře sedět na noze.
Happy Socks postupně rozšířili svou nabídku o punčochy a spodní prádlo a pustili se také do spousty kolaborací - třeba s raperem Snoop Doggem nebo firmou Adidas. Vždy mají v nabídce nějakou limitovanou kolekci, která nabízí něco opravdu zajímavého.
Ponožky jsou vyráběny v rodinném podniku v Turecku, který v oboru působí už přes 30 let. Dámské punčochy zase vznikají v Itálii, kolébce módního průmyslu, známé svou precizní krejčovinou. Happy Socks si zakládají na dodržování etických podmínek práce podle normy ISO 9001 a jsou členem iniciativy Asociace zahraničního obchodu BSCI, jež má zajistit, aby na trh byly dodávány jen produkty, při jejichž výrobě a distribuci jsou respektovány základní pracovně právní a etické zásady.
Tuto sezónu se Happy Socks nechaly inspirovat tepajícím Tokiem - jeho energií a kreativitou. To se stalo kulisou kolekce podzim/zima 2015. U značky Happy Socks se je zkrátka pořád na co těšit. Není divu, že si tak rychle získala oblibu mnoha lidí a dnes se prodává ve více než 70 zemích světa.
Exkluzivní nabídky, novinky, slevy.