Chci VIP

Často kladené otázky

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik mě bude stát?

Zákazníci mají možnost zvolit dopravu InTime, Českou Poštu, GLS, BIBLOO EXPRESS, osobní vyzvednutí v Zásilkovně nebo v BIBLOO Concept Store. Veškerá doprava je zdarma, v případě platby na dobírku účtujeme poplatek 59 Kč.

Je zboží skladem?

Ano, veškeré zboží z nabídky eshopu je skladem a připraveno ihned k odeslání.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Zákazníci si mohou zboží osobně vyzvednout na prodejně BIBLOO Concept Store v Praze, či zvolit odběrné místo Zásilkovny.

Objednal/a jsem si špatnou velikost zboží. Je možné jej vyměnit?

Ano, vyplňte formulář pro vrácení a odešlete zásilku doporučeně na naši adresu BIBLOO, Ringhofferova 115/1, Praha 5 - 155 21 nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží. Zásilku neposílejte na dobírku. Odeslané zboží musí být nepoužité. Nesmí být opotřebené, znečištěné nebo jinak poškozené a musí být zasláno zpět v originálním obalu, tedy například v nepolepené krabici od bot, se všemi etiketami od výrobce s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě včetně vytištěného a vyplněného formuláře.

Kdy dostanu své zboží?

Při objednávce realizované do 14 hod., odesíláme zboží ještě tentýž den. Zboží byste tedy měli obdržet nejpozději do 2 pracovních dnů.

Jak vám mám vrátit zboží?

Odešlete zásilku doporučeně na naši adresu BIBLOO, Ringhofferova 115/1, Praha 5 - 155 21 nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží. Zásilku neposílejte na dobírku. Odeslané zboží musí být nepoužité. Nesmí být opotřebené, znečištěné nebo jinak poškozené a musí být zasláno zpět v originálním obalu, tedy například v nepolepené krabici od bot, se všemi etiketami od výrobce s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě včetně vytištěného a vyplněného formuláře.

Jak uplatnit reklamaci a jak dlouho to bude trvat?

Pokud obdržíte zboží, které má výrobní vadu, je možné jej reklamovat. Postup reklamace je následovný – vytiskněte si jednoduchý formulář, který naleznete na stránkách BIBLOO.cz v sekci reklamace v patičce stránky, přiložte kopii daňového dokladu a spolu se zbožím zašlete na adresu BIBLOO.cz, Ringhofferova 115/1, 155 21 Praha 5. Vaše reklamace bude vyřízená neprodleně, nejpozději však do 30 dní od data reklamace (tj. den doručení zboží). O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem nebo pracovníkem zákaznického servisu.

Posílám zboží zpět. Za jak dlouho dostanu své peníze? A jak dlouho mohu mít zboží doma?

Vaše náklady za zboží vám zašleme obratem, nejpozději však do 14 dní od přijetí zboží naší stranou. V případě, že si objednáváte zboží na zkoušku, můžete zkoušet až 30 dní.

Jak mám poznat svou velikost?

U detailu každého výrobku je velikostní tabulka přímo od výrobce. Pokud si však velikostí nejste jisti, kontaktujte nás na info@bibloo.cz, nebo na tel. čísle 222 701 000, a vybraný produkt vám rádi necháme přeměřit v našem skladu.

Jaká adresa se má psát do kolonky pod jméno v objednávce?

Adresa, na kterou bude zboží doručeno.

V případě, že mám k dispozici dva slevové kupóny, mohu je oba použít v jedné objednávce?

Bohužel není možné jakkoliv slevy slučovat. V jedné objednávce je možné užít pouze jeden kupón.

Jakou službu využíváte k doručení zboží?

Zboží doručujeme společnostmi InTime, Česká pošta, GLS, BIBLOO EXPRESS, v případě osobního odběru Zásilkovna a BIBLOO Concept Store.

Jak probíhá komunikace mezi mnou, tedy zákazníkem, a přepravcem?

Po předání zboží do přepravy vás bude kontaktovat služba InTime či GLS na váš mobilní telefon s informací, který den a v jakou hodinu vám bude zboží doručeno. Před doručením zásilky vás bude telefonicky kontaktovat kurýr. Svou zásilku můžete sledovat na odkazu, který vám dopravce zašle. Prostřednictvím tohoto odkazu můžete datum i čas doručení své zásilky měnit. Dokonce je i možné zanechání balíku u třetí osoby. Při osobním odběru na vybrané pobočce Zásilkovny či v BIBLOO Concept Store budete upozorněni pomocí SMS, jakmile bude objednávka připravena k odběru.

Co se týče České pošty, přijde vám oznámení na mobilní telefon a email zadaný v objednávce. Českou poštu je možné sledovat na webovém rozhraní České pošty a měnit dispozice zásilky.

V případě volby BIBLOO EXPRESS Vám bude na váš mobilní telefon zaslána sms, v jakém časovém rozmezí vám bude zásilka doručena. Kurýr vás před doručením bude telefonicky kontaktovat.

Je možné doručit zboží do zahraničí?

Ano, na webových stránkách www.bibloo.cz můžete vidět seznam zemí, do kterých v současné době doručujeme. Tento seznam najdete v levém horním rohu na našich webových stránkách. V případě, že chcete objednávku doručit do jiné země než České republiky, prosíme, abyste se přepnuli do webového rozhraní dané země (kam chcete objednávku doručit). Pokud byste s objednávkou potřebovali pomoci kontaktujte nás na info@bibloo.cz, nebo na tel. čísle 222 701 000.

Pokud mi objednané zboží nepadne, případně se mi nebude líbit barva, dá se vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit až do 30 dní.

Jak odhlásit newsletter?

Newsletter si můžete odhlásit na stránkách BIBLOO.cz v sekci Můj účet, nebo stačí na konci každého newsletteru kliknout na odkaz pro odhlašení newsletterů.

Je možné si objednat rozdílné velikosti kalhotek a podprsenky?

Ano, možné to je, pokud není zboží baleno jako set.

  • BIBLOO VIP
    Užívejte si nakupování s exkluzivními výhodami.
  • Doprava zdarma
    Doprava zdarma i v případě výběru dopravy BIBLOO EXPRESS.
  • 60 dní na vrácení
    Zboží můžete vrátit do 60 dní bez udání důvodu.
  • Doručení druhý den
    Při objednávce realizované do 14 hod. odesíláme zboží ještě tentýž den. Zboží byste tedy měli obdržet nejpozději do 2 pracovních dnů.
  • 222 701 000
    Jsme vám k dispozici
    v pracovní dny
    mezi 8:00 – 17:00 hod.
  • Ověřeno zákazníky
    Těší nás, že se k nám často vracíte, máme 99 % spokojených zákazníků.
Nahoru