Možnosti dopravy

  • Při objednávce realizované do 14 hod., odesíláme zboží ještě tentýž den. Zboží byste tedy měli obdržet nejpozději do 3 pracovních dnů.
  • Na výběr máte z několika způsobů doručení:

  

GLS – doprava k vám domů (doprava zdarma, dobírka 59 Kč)

Rychlý a efektivní způsob doručení přímo k Vám domů zaručí firma GLS. Již druhý den od objednání se můžete těšit na svůj balíček. Po jeho předání dopravci vás bude GLS informovat prostřednictvím e-mailu a SMS o termínu a čase doručení, který je možné upravit dle vaší potřeby. V případě, že vás dopravce nezastihne, doručí zboží následující pracovní den.

Sledovat vaši zásilku nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu GLS.

WE|DO– doprava k vám domů (doprava zdarma, dobírka 59 Kč)

Zboží k vám domů bezpečně a rychle doručí firma WE|DO, díky níž se můžete již druhý den těšit z vašeho vysněného kousku. Po předání balíčku do přepravy vás WE|DO bude informovat prostřednictvím SMS o termínu a čase dodání, který je možné dle vaší potřeby změnit. Pokud vás dopravce nezastihne, pokusí se o doručení následující pracovní den.

Sledovat vaši zásilku nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu WE|DO.

Česká pošta – Balík Do ruky (doprava zdarma, dobírka 59 Kč)

Další možností dopravy na vaši zvolenou adresu je Balík Do ruky od České pošty. Kamkoliv budete potřebovat zásilku dodat, Česká pošta se postará o předání. Ihned po převzetí balíku do přepravy vás Česká pošta bude informovat prostřednictvím SMS a emailem o datu doručení. Při neúspěšném doručení uloží pošta vaší zásilku na nejbližší výdejní místo, odkud si ji můžete do 7 dní vyzvednout. Úložní dobu je možné prodloužit na 15 dní.

Sledovat vaši zásilku nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu České pošty.

PPL – doprava k vám domů (doprava zdarma, dobírka 59 Kč)

Rychlý a efektivní způsob doručení přímo k Vám domů zaručí firma PPL. Již druhý den od objednání se můžete těšit na svůj balíček. Po jeho předání dopravci vás bude PPL informovat prostřednictvím e-mailu,sms a telefonického hovoru o termínu a čase doručení, který je možné upravit dle vaší potřeby. V případě, že vás dopravce nezastihne, doručí zboží do nejbližšího výdejního místa

Sledovat vaši zásilku nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu PPL

Zásilkovna – osobní odběr (doprava zdarma, dobírka 59 Kč)

Objednané zboží si můžete osobně vyzvednout do 7 dní na více než 3000 pobočkách sítě Zásilkovna.

BIBLOO EXPRESS (doprava zdarma, dobírka 59 Kč)

Nejrychlejší doručení již do 2 hodin od objednání. Naši kurýři jezdí každý všední den od 10 do 22 hod v rámci katastrálního území Praha. Objednané zboží lze zaplatit rychlým bankovním převodem nebo platební kartou přímo u řidiče.

BIBLOO FASHION ONLINE STORE - výdejní okénko (doprava zdarma)

Zásilku si můžete vyzvednout i osobně v OD Kotva(přízemí, Revoluční 655/1, Praha 1), ve výdejním okénku BIBLOO FASHION CONCEPT STORE ve dnech PO - SO, v čase 12:00 - 18:00. Stačí si způsob dopravy zvolit v objednávce a jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budeme Vás informovat prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy.

*Pro vstup do OD využijte vchod z ulice Rybná, který využívají i zákazníci DM Drogerie.

*Pro vyzvednutí zásilky automobilem máte hodinu parkování ZDARMA. Parkovací kartu vám potvrdí ve výdejním BIBLOO okénku. Při výjezdu je potřeba se potvrzenou parkovací kartou prokázat.

*Až do odvolání není možné zboží z objednávky na prodejně vyzkoušet, ale můžete využít prodloužené 60ti denní lhůty na vrácení a vyzkoušet si zboží v klidu doma.

Vaši zásilku zde můžete také reklamovat, vrátit nebo donést na výměnu. A to bez ohledu na zvolený způsob dopravy zboží. Vaši zásilku zpracuje naše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, budeme Vás informovat emailem.

 

V případě jakýchkoliv dotazů jsme  Vám k dispozici každý všední den od 8 do 17 hod. na naší zákaznické podpoře 222 701 000 nebo na e-mailu: info@bibloo.cz 

 

Možnosti platby

Pro vaše pohodlí nabízíme několik typů plateb.

Platba kartou

Pro platbu kartou budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti PayU.
Po úspěšném dokončení platby se vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.

Online převod přes vaše internetové bankovnictví

Pro online platbu přes vaše internetové bankovnictví zvolte pole s logem banky, u které máte svůj účet. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky vašeho internetového bankovnictví, kde provedete platbu, jak jste zvyklí.

Bankovní převod

Po dokončení objednávky obdržíte e-mailem informace k platbě převodem. Objednané zboží odesíláme v den, kdy se nám platba připíše na účet.

Online platby probíhají prostřednictvím služby PayU.

Platba přes Twisto Pay

Twisto Pay je platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží v pohodlí domova vyzkoušíte. E-shop Vám zašle zboží domů a vy následně platíte pouze to co si ponecháte. Na úhradu máte celých 14 dnů. Všechny informace o platbě dostanete od Twista e-mailem. Vrácení zboží se řídí standardními obchodními podmínkami e-shopu. Služba je zcela zdarma a není třeba se nikde předem registrovat. Pouze pro osoby starší 18 let.

Z preventivních důvodů doporučujeme volit jinou platbu než dobírkou.

Dobírka / Platba při doručení

Částku zaplatíte hotově při převzetí balíku od zásilkové služby nebo při osobním vyzvednutí.

 

Reklamace

Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:

BIBLOO
Průmyslová 485 (DC4)
252 61 Jeneč
 

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Zboží můžete také donést na reklamaci do BIBLOO FASHION ONLINE STORE(přízemí OD Kotva - Revoluční 655/1, Praha 1, Pondělí–Sobota 12:00 – 18:00), bez ohledu na zvolený způsob dopravy zboží. Vaši zásilku zpracuje náše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme sa snažit vše maximálně urychlit.

Stáhněte si reklamační formulář.

Výměna zboží

Pokud Vám zakoupené zboží velikostně nesedí, máte možnost výměny za jinou velikost, pokud ji máme skladem.

Jak postupovat při výměně

  • 1. Přesvědčte se na naši webové stránce, že požadovanou velikost máme skladem.
  • 2. Pokud máme velikost na skladě, pošlete nám prosím žádost na info@bibloo.cz nebo nám zavolejte na tel číslo: +420 222 701 000., abychom Vám mohli zboží zarezervovat a nedošlo k jeho vyprodání.
  • 3. V případě výměny, nesmí zboží jevit známky opotřebení. Musí být v originálním obale, se všemi etiketami od výrobce.
  • 4. Vyplňte formulář pro výměnu, který najdete v objednávce, nebo si jej stáhněte zde a přidejte do balíku spolu se zbožím.
  • 5. Přiložte kopii faktury.
  • 6. Balík pošlete doporučeně na adresu:

    BIBLOO
    Průmyslová 485 (DC4)
    252 61 Jeneč

 

  • 7. Zboží můžete také donést na výměnu do BIBLOO FASHION ONLINE STORE(přízemí OD Kotva - Revoluční 655/1, Praha 1, Pondělí–Sobota 12:00 – 18:00), bez ohledu na zvolený způsob dopravy zboží. Vaši zásilku zpracuje náše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem.

  • 8. Zásilku odešlete/přineste do 60 dnů od převzetí objednávky.
  • 9. Balík neposílejte na dobírku. Tato zásilka nebude převzata.
  • 10. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. 

Vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. V případě vrácení celé objednávky vám pošleme i částku za poštovné, pokud bylo v původní objednávce hrazeno. Lhůtu pro vrácení zboží jsme prodloužili na 60 dní. Máte tak dostatek času si oblečení a doplňky vyzkoušet a nákup promyslet.

Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu, tedy například v nepolepené krabici od bot, se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zásilku odešlete do 60 dnů od převzetí zboží. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.

Zboží odešlete doporučeně na adresu:

BIBLOO
Průmyslová 485 (DC4)
252 61 Jeneč
 

Anebo můžete také zboží donést na vrácení do BIBLOO FASHION ONLINE STORE(přízemí OD Kotva - Revoluční 655/1, Praha 1, Pondělí–Sobota 12:00 – 18:00), bez ohledu na zvolený způsob dopravy zboží. Vaši zásilku zpracuje náše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem.

 

Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.
Zásilku neposílejte na dobírku.

Kontakt

E-mail: info@bibloo.cz
Telefon: +420 222 701 000

Naše zákaznická podpora Vám je k dispozici každý pracovní den od 8 do 17 hod. 
Pokud se dovoláte mimo pracovní dobu, budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.

Fakturační adresa: 
Digital People, a.s.
Seifertova 823/9
Praha 3 - 130 00
IČ: 28197071
DIČ: CZ28197071

 

Vratková adresa:

BIBLOO
Průmyslová 485 (DC4)
252 61 Jeneč

 

Citibank Česká republika

Číslo účtu: 2531850118/2600

 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

  • BIBLOO VIP
    Užívejte si nakupování s exkluzivními výhodami.
  • Doprava zdarma
    Doprava zdarma i v případě výběru dopravy BIBLOO EXPRESS.
  • Až 60 dní na vrácení
    Zboží můžete vrátit do 60 dní bez udání důvodu.
  • Doručení druhý den
    Při objednávce realizované do 14 hod. odesíláme zboží ještě tentýž den. Zboží byste tedy měli obdržet nejpozději do 2 pracovních dnů.
  • 222 701 000
    Jsme vám k dispozici
    v pracovní dny
    mezi 8:00 – 17:00 hod.
  • Ověřeno zákazníky
    Těší nás, že se k nám často vracíte, máme 99 % spokojených zákazníků.
Nahoru