Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně následující den od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00.
Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce PPL.
Další možností dopravy na vaši zvolenou adresu je Balík Do ruky od České pošty. Kamkoliv budete potřebovat zásilku dodat, Česká pošta se postará o předání. Ihned po převzetí balíku do přepravy vás Česká pošta bude informovat prostřednictvím SMS a emailem o datu doručení. Při neúspěšném doručení uloží pošta vaší zásilku na nejbližší výdejní místo, odkud si ji můžete do 7 dní vyzvednout.
Sledovat vaši zásilku nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu České pošty.
Objednávku si můžete nechat doručit na více než 3000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna. O doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí. Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní. Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém v informačím SMS a mailu.
Sledovat vaši zásilku nebo měnit termín doručení můžete prostřednictvím odkazu na webu Zásilkovny.
Hodinový interval doručení (tzv. Predict) je vždy upřesněn v den doručení SMSkou či e-mailem. Příjemce má k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, kde může nejen sledovat pohyb své zásilky, ale může si změnit termín i místo doručení. Pohyb svého balíčku můžete sledovat na https://www.dpd.com/cz/cs/cekam-balik. Zákaznická linka DPD je 225 373 373.
Pro vaše pohodlí nabízíme několik typů plateb.
Pro platbu kartou budete přesměrováni na zabezpečenou a prověřenou platební bránu společnosti PayU.
Po úspěšném dokončení platby se vám ihned zobrazí potvrzení o provedené platbě.
Pro online platbu přes vaše internetové bankovnictví zvolte pole s logem banky, u které máte svůj účet. Po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránky vašeho internetového bankovnictví, kde provedete platbu, jak jste zvyklí.
Twisto Pay je platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží v pohodlí domova vyzkoušíte. E-shop Vám zašle zboží domů a vy následně platíte pouze to co si ponecháte. Na úhradu máte celých 14 dnů. Všechny informace o platbě dostanete od Twista e-mailem. Vrácení zboží se řídí standardními obchodními podmínkami e-shopu. Služba je zcela zdarma a není třeba se nikde předem registrovat. Pouze pro osoby starší 18 let.
Částku zaplatíte hotově při převzetí balíku od zásilkové služby nebo při osobním vyzvednutí.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme sa snažit vše maximálně urychlit.
Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte si jednoduchý reklamační formulář, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:
Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Pokud Vám zakoupené zboží velikostně nesedí, máte možnost výměny za jinou velikost, pokud ji máme skladem.
Jak postupovat při výměně
Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a my vám vrátíme peníze. V případě vrácení celé objednávky vám pošleme i částku za poštovné, pokud bylo v původní objednávce hrazeno.
Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Zašlete jej v originálním obalu, tedy například v nepolepené krabici od bot, se všemi etiketami od výrobce, vyplněným formulářem a s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodě. Zásilku odešlete do 30 dnů od převzetí zboží. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.
Vrácené zboží zpracujeme co nejdříve, nejpozději však do 14 dní od jeho převzetí.
Vrácení přes Zásilkovnu - zdarma
Zabalený produkt s vyplněným vratkovým formulářem můžete vrátit zdarma přes Zásilkovnu (Packetu). Kód pro vrácení zdarma je 92350418. Seznam míst naleznete zde https://www.zasilkovna.cz/
Vrácení na vlastní náklady
Zboží odešlete dopravcem dle vlastního výběru na adresu:
Stáhněte si formulář pro vrácení objednávky.
Zásilku neposílejte na dobírku.
E-mail: | info@bibloo.cz |
---|---|
Telefon: | +420 222 701 000 |
Naše zákaznická podpora Vám je k dispozici každý pracovní den od 9 do 17 hod.
Pokud se dovoláte mimo pracovní dobu, budeme Vás co nejdříve kontaktovat zpět.
Fakturační adresa:
Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov
IČ: 28197071
DIČ: CZ28197071
Vratková adresa:
Citibank Česká republika
Číslo účtu: 2531850118/2600
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.